Hvordan til at skrive en stor presse frigivelse og øget tryk på Release Distribution

Enhver online business bør have en plan for marketing og reklame. Stykke tid betalt reklame – især Internet reklame – kan drive meget målrettet trafik til dit websted, mange online-virksomheder overser en vigtig bestanddel af enhver markedsføring og reklame plan: pressemeddelelser og pressemeddelelse distribution. En stor pressemeddelelse kan samle slags eksponering, at penge ikke kan købe; i det væsentlige, er det gratis reklame. Pressemeddelelse distribution er en yderst omkostningseffektiv måde til at få ordet ud til tusinder, hundredtusinder, og måske millioner af potentielle kunder.

Mange virksomhedsejere kan reagere, “men jeg har skrevet pressemeddelelser og ikke har modtaget en enkelt svar.” Hvis det er tilfældet, er manglen reaktion sandsynligvis enten på grund af enten en dårligt skrevet pressemeddelelse eller dårlig pressemeddelelse distribution.

Selv om stort set alle kan streng ord sammen, er skriver en pressemeddelelse, der vil fange og holde opmærksomhed fra medierne en kunst. Mange pressemeddelelse services tilbyder også pressemeddelelse skriftligt tjenester; i de fleste tilfælde er det værd penge til at overlade det til professionelle. Hvis du vil skrive din egen pressemeddelelse, men er her nogle tips:

1. på toppen af udgivelsen, omfatte en kontaktpersons navn, telefonnummer og e-mail adresse samt Webadressen på dit websted. Det er bydende nødvendigt, at hvem er opført vil foreligge tale til medierne. Med andre ord ikke beslutte at distribuere din pressemeddelelse og derefter hovedet på ferie.

2. gør emnet rettidig. Medmindre din er en Fortune 1000-virksomhed, vil simpelthen annoncerer at dit produkt findes trække kun en gaben fra medierne. Find en krog. Din krog kunne være en kommende ferie, f.eks. Endnu bedre, finde en måde at piggyback dit produkt eller service på noget, der i øjeblikket gør nyheder. Journalister er altid på udkig efter nye vinkler til deres opfølgning historier.

3. Glem ikke de fem Ws. En reporter bør være i stand til at læse de første afsnit af din frigivelse og ved, hvem, hvad, hvor, hvornår og hvorfor. Hvis de ikke kan finde oplysninger der, vil ikke de læse nogen yderligere.

4. at indarbejde citater fra en “ekspert”. Eksperten kunne være du, administrerende direktør for virksomheden, eller en person, med hvem du kan samarbejde. Den nederste linje er at han eller hun bør kunne autoritativt tale om emnet for frigivelsen, og bør være tilgængelige for medier interviews.

5. holde det kort. En pressemeddelelse er en teaser til at få medierne interesserede i din virksomhed. Sige, hvad du skal sige i 400-500 ord. Hvis journalister vil have flere oplysninger, vil de kontakte dig.

6. et billede er værd 1000 ord. Hvis du promoverer et produkt, har høj opløsning (300 dpi) billeder til rådighed, og anføre deres tilgængelighed for enden af din pressemeddelelse. Redaktionen vil vælge at dække et produkt med et foto over et produkt uden hver eneste gang.

Når det kommer til pressemeddelelse distribution, brug pressemeddelelse tjenester. Ideelt set bør du bruge en pressemeddelelse distribution service, der kan målrette din frigivelse til medlemmer af de medier, der specifikt dækker dit marked eller industri. Overveje en pressemeddelelse distribution service, der tilbyder online print distribution, fax distribution og audio distribution.

Husk på, pressemeddelelse distribution kan tage et stykke tid for at bære frugt. I modsætning til hjemmesider, som løbende udgiver nyt indhold, har magasiner ofte måneder af leveringstiden. Din pressemeddelelse kan få nogle umiddelbare reaktioner, og fortsætte med at modtage en strøm af svar for kommende måneder.

Endelig skal pressemeddelelse skrivning og pressemeddelelse distribution være en hjørnesten i din markedsføring og reklame indsats. Udstede en ny pressemeddelelse hver tre til fire uger holder din virksomhed foran medierne, og har en kumulativ virkning at øge effektiviteten af dine pressemeddelelser.